Rörlig bild,

Jag skulle blogga imorse, men då var det något fel på båda datorerna. Var rätt skumt, men jaja. Hade inte heller något tillfälle att skriva i skolan. Så det är förens nu jag kan skriva.

Dagen har varit rätt intressant och konstig. Började med naturkunskap, vilket sög. Jag sov till filmen. Efter det skulle vi ha det lite kul på isen. Vi spelade bandy. Tjejerna mot killarna. De vann rätt stort förra gången, då var de bara två. Denna gång var de typ 5 stycken. Det vart 3-3 och jag gjorde två av dom. Jag är fett stolt, visar för idrottsläraren att jag kan. Haha!
Äcklig skolmat var det idag också som vanligt. Falukorv med mos. Alltså, hur kan man ha korv på en fredag? Det är då man ska ha god mat. Det ända jag tycker är gott med skolans mat är pyttipannan och gulaschsoppan. <3

Sedan var det svenska. Det konstiga var att jag lämnade aldrig in mina uppgifter som jag har kämpat med. Så har en vecka till på mig. Då hinner jag göra klart de två sista uppgifterna.
Vi fick för övrigt en läsebok som hela klassen ska läsa. Det tycker jag var bra. Länge sedan man gjorde något sådant. Boken vill jag inte uttrycka mig om dock.

Sedan var det rörlig bild lektion. Den var väldigt konstig. Vi skulle planera vad vi skulle göra för tvprogram. Vilket var väldigt svårt att diskutera. Det brukar vara så i våran grupp. Dessutom så vart det lite dålig stämning efter att K hade blivit slagen. Stackarn! Jaja, och det var iallafall världens jävla diskussion mitt upp i allt. Trodde alla skulle börja slåss. Sedan vart det lite negativ stämning efter att Glenn prata, då fråga han "varför vart det så här för?" , då säger jag mitt upp i allt "vi tyckerom varandra för mycket!" hahaha, är det inte så då?

Jag sov lite på bussen, vilket var väldigt skönt. Nu är jag hemma och är hungrig som fan. Blir jätte god mat ikväll!

Älskling, jag saknar dig så otroligt mycket. Längtar tills jag kommer ner till dig! Jag älskar dig. <3

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Du är bäst på bandy älskling! Jobbig stämning på sista lektionen, tur att det löste sig. Jag saknar dig så otroligt mycket!

2008-01-18 @ 18:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0