Smack that,

Gud vad trött jag är. Efter att jag hade kommit hem så gick jag upp på mitt rum. Tänkte att jag skulle plugga lite.
Eftersom att min mp3 är sönder så tänkte jag att jag skulle lyssna lite musik i min otroligt braiga sterio. Så jag slog på en gammal skiva. Mycket musik som jag inte förstod att jag lyssnat på. En av mina absolut favoriter jag hade förra året var Akon - Smack that, så den spelade jag säkert tre gånger nu idag. Minns att jag hade den som ringsignal och allt. Mysig låt, smack that....


Som sagt, Sofie hjälpte mig tidigare idag. Så nu är jag så sugen på att göra en bild i Illustrator. Hoppas jag lyckas den här gången.


Älskling, snart ses vi! Puss på dig,

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Du kommer lyckas jättebra älskling, det vet jag! Ja, snart ses vi, längtar så! PUSS!

2008-01-15 @ 17:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0