Söndag ännu en gång,

Jag vågade inte skriva ett blogginlägg igårkväll. För att Emmas dator bara dog hela tiden och om jag hade skrivit ett långt inlägg så hade jag blivit så förbannad om allt bara försvann. Så jag skriver idag istället.

Det vart ingen vinst på Bingolott igår. Min lott sög verkligen. Funderar om det verkligen är värt att lira Bingolotto? Tycker synd om dom som köper sig en lott varje lördag och sedan inte vinner något. Eller rättare sagt, de får skylla sig själva. Spelberoende kanske?

Jag somnade vid 3 inatt, jag gav upp efter att ha startat datorn cirka 7 gånger. Så jag somnade till Sagan om ringen. Emma sov redan då när jag la mig. Vaknade sedan av att Emma och hennes lillasyster kommer in och "skriker" godmorgon. Härligt sätt att vakna på.

Låg kvar i sängen en stund sedan hörde jag ".....vilken underbar dag det är... " och då rusade jag upp ur sängen. Jag älskar Arthur så det vart att äta frukost framför tv:n.
Sedan såg vi filmen Gothika, jag gillar inte alls den filmen. Men ville testa att se den en gång till. Den kanske var bättre den här gången. Men jag hade fel. Den var inte ett dugg bra. Halle Berry är mycket snyggare i Catwoman.

När jag kom hem så åt jag lite, prata med mina föräldrar sedan la jag mig på sängen och läste lite Harry Potter. Var några dagar sedan sist och kände att jag ville läsa. Läste dock inte så mycket, för jag var så trött så jag somnade lite.

Känner mig fortfarande trött och slut i huvudet. Borde plugga till rörlig bild provet som är på onsdag. Sedan vill jag så gärna lära mig mer med banor i Illustrator. Men känner att orken inte finns där riktigt.

Fortsätter att cama med älskling, puss!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Aww, puss på dig älskling :)

2008-01-13 @ 16:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0