Varm oboy med glass,

Nu är jag hemma igen efter ett mysigt dygn med Tyra. Det var verkligen trevligt att träffa och umgås med den sötnosen. Vi såg massa film och åt gott. Pratat en massa också.

Hon var snäll och lånade ut två böcker till mig. Ronnie Sandahls debut bok "Dom som aldrig sa Hora" och tredje Harry Potter boken. Jätte rart av henne.

Ja, nu är det söndag igen. Jag tycker att det alltid är söndag typ. Tiden går så jäkla fort. Men vilket jag ser rätt positivt faktiskt. Då slutar man snart skolan ju, hihi!

Nu ska jag leka i Illustrator, sedan fixa en ny bloggdesign!

Tjopp! ( dricker varm oboy med glass )

Kommentarer
Postat av: Tyra

trevligt att träffa
dig med snygging ! :)

2008-01-20 @ 19:37:35
URL: http://tajraab.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Tyra har så rätt,'snygging' ;)

Det var skönt att höra att du hade det trevligt älskling!

2008-01-20 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0