Waterwoman,

image36






Jag skriver och skriver och skriver. Jag blir inte alls nöjd. Var så länge sen jag skrev texter. Är nog lite ringrostig.

För övrigt så har jag pratat med min käre bror om en grundkurs i Illustrator som han faktiskt kommer att ge mig. Jag lär mig hemma istället för att läsa kursen i skolan. Så väljer jag annat som jag vill läsa. Journalistik blir det istället. Jag vill utveckla mitt skrivande inför framtiden.

Jag är sugen på varm oboy. Jag kanske ska ta och fixa lite, så mina fingrar blir varma och börjar skriva som attan! Haha,











Waterwoman,

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Bra att du ska få en extra kurs älskling! Du kommer bli bäst

2008-01-18 @ 18:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0