Webdesign,

Jag vaknade lite tidigare idag. Hela tio minuter tidigare. Jag tänkte att jag skulle bränna en skiva, för jag måste ju lyssna på freestyle eftersom att man mp3 är sönder. Men då var det ju rätt typiskt att efter att jag har gjort min lista med låtar och allt så vill det inte fungera och jag hade inte tid att börja om. Så det blev att lyssna på lite gamla The Hives låtar som jag har på skiva. Det fungerade det också.

Nu sitter jag på webdesignen och ska åter igen göra en flashfilm. Denna gång har han gett oss i uppgift att göra två bollar som möter varandra. Väldigt simpelt och jag är alldeles snart klar.
För övrigt så slutar jag kvart i tio idag. Vilket jag gör varje måndag. Rätt skönt att sluta så tidigt. Men jag kommer ändå hem rätt sent. Så det blir att plugga för min del idag.

Jag saknar älskling,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0